Välkommen

På min skolsida kommer jag att lägga ut länkar som jag tycker är intressanta för skolbruk. De läggs ut efterhand som jag hittar dem och det kan ibland gå lång tid emellan och ibland kort naturligtvis. På vänster sida samlar jag pedagoglänkar och till höger finns elevlänkarna. Jag har försökt sortera dem i; MA/NO, SV/SO, praktiska ämnen och övriga ämnen.
För pedagoger finns även en sida där man kan hitta blandat innehåll och för eleverna finns det en spelsida. Ha det så lärorikt kul...

söndagen den 25:e mars 2012

Skolplus

Skolplus är en sida med massor av övningar som elever kan göra. Här finns också material för utskrift såsom bingobrickor, material för att tillverka en klocka och kortspel. Här finns också den möjligheten som finns i inlägget tidigare, att göra egna korsord. Skaffa en inloggning gratis för att kunna spela.

Inga kommentarer: